Now that you've found me,
당신이 이제 날 찾았으니

My whole world is brighter
나의 세상은 더 밝네요

Now that you've touched me
당신이 이제 나에게 닿았으니

My steps are much lighter
나의 발걸음이 가볍네요

I will defend you
당신을 지켜줄게요

I'll keep you beside me
당신을 곁에 둘게요

That's how I'll repay all the kindness you've shown
그렇게 당신이 저에게 베풀어 준 친절을 모두 갚을게요

Searching in the dark,
어둠속을 찾아 헤메이다

Scared and on my own,
두려웠고 혼자였지만

Now that I have found you,
이제 당신을 찾았으니

I'll never be alone and...
저는 다시는 외롭지 않을거에요. 그러니...

Though we may part ways,
우리는 각자의 길을 가며 헤어질수도 있지만

This you can be sure,
이것만은 확신할 수 있어요

You, I will remember, forever more.
당신을 저는 영원히 기억할게요

I won't forget,
저는 잊지 않을거에요

You'll always be here in my heart,
당신은 항상 제 마음속에 있을거에요

There, you'll keep me strong.
제 마음속에서 당신은 저에게 힘을 주겠죠

Your memory is here,
당신의 기억이 여기 있네요

To you, I will keep holding on...
저는 당신을 위해서 놓지 않을거에요

Though, I'm afraid, and I want to take your hand...
두렵지만, 저는 당신의 손을 잡고 싶어요

I can now find courage,
이제 저는 용기가 생겼어요

So on that I'll depend...And,
그 용기에 힘을 얻을래요...그리고,

Though we may part ways,
우리는 각자의 길을 가며 헤어질 수도 있지만

This won't be the end,
그게 끝은 아닐거에요

You, I will remember, you're my best friend.
제가 기억하겠습니다. 당신은 저의 가장 친한 친구인것을

Now that you've found me
이제 당신이 저를 찾았네요

I've stumbled through fire
저는 불 속을 찾아 헤맸죠

Now that you've touched me
당신이 이제 저에게 닿았으니

I've bloomed like a flower
저는 꽃처럼 피어났어요

Now that you're with me
이제 당신이 나와 함께하기에

I no longer cower in silence, hiding
나는 더이상 무서워하며 조용히 피하거나 숨지 않아요

I'm fighting for you
저는 당신을 위해 싸우겠어요

Posted by chompo